Jai Rodriguez – Hot Body of the Week

November 7th, 2003 // 41 Comments

I can’t help myself. I find Jai to be so adorable, and more than a little sexy in the Vanity Fair gay is cool layout.

By Miu von Furstenberg
  1. Ben

    I think Jai Rodriguez is so hot. Anyone agree??? Wish he was tied up so I could lick him all over.

    Ben

  2. Jen

    OMG!!! he looks soooo damn hott!!! i wanna lick all over him too!! and that body. ..O0oOo wow!! i go craZy when i see that picture! im gonna put that picture all over my room!!! i drool when i see him!! he’s soooo hott’n'seXy!! i’m gonna go calm myself down…….phew!

  3. kathy

    y y y y y y y y y y y y y y y y y does this man hav 2 b gay?????????????? he is soooooooooooooo sxy he does make u drool!

  4. Damn he is soo fine! Why oh why did god make the hot ones gay?

  5. Tina Derbyshire-Plourde

    OMG! He did not look like that in highschool. He was in a couple of school plays at our highschool on Long Island and used to go by another name. He will always be David in our heart. He was a sweetheart back then and still is. Way to go “Jai”. We are all proud of you from back home!

  6. WOW!!!!!!!Can I just say WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!I can not believe how HOT he is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! As if I didn’t have a big enough! This is rediculous! He so makes me want to drool all over myself and do other things that I will not mention.

  7. Iwouldn’t kick him out of bed! He is SOOOOOOOOOO FINE!!!!!!!!!!!!I wish he were mine. Why are all the fine ones gay?!

  8. Breka

    I love this guy. I am obsessed with him, and I love him, even if he is gay. He is sooo hott, and I would do ANYTHING to meet him! DAVID JAI RODRIGUEZ, I LOVE YOU! (yes, I know I’m crazy)

  9. jai fan

    I love this guy!!!

  10. arkie

    was reading an article in entertainment weekly yesterday and recognized his name for the first time since i saw queer eye… did some researching and realized he was the guy wwho was in Rent in Toronto. I THEN realized i kissed the guy one night at a club lol
    too funny

  11. jai is mine!!

    I love Jai so much…when I first saw QEFTSG, I flipped out on how hot this particular guy is… wow… I guess God is right…the hot guys are bastards, the nice guys are ugly…but the hot, nice guys are gay….damn…oh well, sometimes I wish I were a guy, so I could be with him.

    *sighs*
    Oh well

    I love him still :)

  12. Katie

    DAMN!! that boy is fine!!! he is the hotTest man aliVe!!!! at times i wish i was a guy and that i was gay! all the hott ones r gay!! y?! i hope someday i get 2 meet him!! =) ( probably wont happen though)=(

  13. OMG he is so damn fine, when I first watched Queer Eye for the Straight Guy he’s always been my favourite. Why doesn’t he show his body more often from now he should cos that is one HOTT body. I wish I could know him so he could show me that everyday, if he was in my bed I would soo not kick him out. Why do all the best ones have to be gay, but wait it doesn’r matter cos if he wasn’t I don’t think he would take care of himself soo much. But what the heck he is FINE!!!!Posted by:Eveé from London England

  14. Ali

    God this guy is so so so hot I wish he weren’t gay, cuz I have a tiny orgasm every time I look at this picture lol!

  15. Jai_lover

    See the pattern here? All straight girls complainin that Jai is gay!!! I’ll join in too….
    WHY OH WHY is such a sexy boy like this gay?????

    Man i’ d like to turn him straight!!

  16. dave

    I think he looks so hot in them flip flops…I want to lick his feet.

  17. ina

    why????? why is he gay…??? thats like sooooo tragical…i mean… hello what kind of world are we living in????
    i wish jai was straight…:’(

  18. i’m just soooo agree with ina… daah?? WHY IS HE Gay??hmmmmm:’(

  19. wesley

    i would fuck the shit out of him in a second if u see this jay holla at me and if u had this u wouldent want any thing else

  20. kaylee

    omg i love him i wish it dint have to be gay!

  21. Jimmy

    Oh Honies, Get over your little kitties screaming “Why is he Gay?’ and ask yourselves “Why do I have a Pussy?”!
    Use it oe lose it Girlfriends!

  22. OMG jimmy..!! go 2 hell..

  23. Jai <3lover!!!

    What is your big problem Jimmy, huh? Don’t you just go to hell!!? I’m sure nobody likes you… Have a good day everyone who loves Jai!

  24. mummitrollet

    Hi!
    I’m a girl.
    I love Jai.
    But he’s guy.
    Too bad for him.
    Too bad for me.
    Too bad for all of you.
    Just pain.
    Goodbye.

  25. snorkfrøken

    Hi.
    I’m a girl.
    I don’t love Jai coz he’s a guy.
    Hihi …
    And I’m not,
    coz I’m a girl.
    Hihi …

  26. Verena&Eva

    Me and Eva is agree with Ina.
    Yes we are.
    We’re agree.

  27. Muhammed Ali Ahmed Mustafa Idris Mulla Glenn Saddam Bin Laden Bush

    I THINK JAI IS SEXY.

    I LOVE CHOCOLATE.
    U 2?

  28. Verena Viera Vendela Viola Angel Adsha Adelle

    i like me,and chocolate.

    What about a date Muhammed Ali Ahmed Mustafa Idris Mulla Glenn Saddam Bin Laden Bush?

  29. My name is Henry

    I like J.Lo

  30. lightstar92

    well do any of you know that there is nothing wrong with being gay???well you should cause there isn’t.he may be fine and look great but just because you think hes bad for being gay but hes not.so maybe if you’re a boy and are angry about him being gay why don’t you be gay???

  31. Lollipop

    I agree with U. It’s nothing wrong with being gay it’s just that Jai is so extremely hot… And thats why every girl wants to be with him. Love Jai!!!
    My little pussicat!!
    Be mine!

  32. OMG lightstar92!! what do you know you’re just like..11 years old!!Jesus! i just thik that you are soooooo misunderstanding! yes, it is okey being gay, but we other (normal) girls think that it’s a shame someone sooo cute is gay. we cant have him, okey? by the way dont remind me on that.. please!! JIMMY: i hate you, cos you’ re the most racist, sexist guy on earth!! there should be a law against pepole like you!! so.. jai is sexy, i luv chocolate, johnny depp, and of chorse j. lo! why not??Muhammed Ali Ahmed Mustafa Idris Mulla Glenn Saddam Bin Laden Bush( verena & eva) you’re sooo cool! love you 2.. hihi:) mummitrollet, and snorkfrøken.. eh i mean verena and eva..think you ment ”gay”, and not ”guy”… yeah!! love yah! you’re my best friends 4ever!! so i marie and kristine, and azra… JAI IS MINE..

  33. the real light star 92

    well do any of you know that there is nothing wrong with being gay???well you should cause there isn’t.he may be fine and look great but just because you think hes bad for being gay but hes not.so maybe if you’re a boy and are angry about him being gay why don’t you be gay???

  34. OK.. i agree… but you still dont get it..

  35. Verena(Ina's best friend!!=)***)

    We(Ina&Ilove David Jai Rodriguez just like he is!
    And so should you…..
    Think about that!
    This is for Jai’s fans,
    the rest of U go 2 hell!!

    Love U Jai!

  36. Verena

    I HATE U JIMMY!!!
    I really do. HATE U!

  37. bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

    too bad that a free flash of his body dosen’t come withthe picture cause we all want to see him naked

  38. Verena=)

    U get it! bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb!

  39. Michael

    I Love Jai! I always will. The rest of you who doesn’t go 2 hell, and stay there 4ever!

  40. i could imagin jai being my valentine… why not?

  41. michael, you are sooooo not gay!! oh.. my.. GOD!

Leave A Comment