Caption It! #73

September 12th, 2005 // 37 Comments
By Miu von Furstenberg
  1. Jew so crazy!

    as freaky as kelly osbourne is she sure does pick up some cute boys!! Maybe I need to gain weight and get the punk look

  2. LARS

    there’s so much grease in that girls diet, the handjobs she gives are prob self lubricated.

    what a vile creature!

  3. Antigone

    she looks like a dirty cabbage-patch porno doll

  4. bitchie richie

    quick hide the drugs man…
    Oh kelly who cares were
    aLL REady hi as hell…

  5. Flexie

    Damn it! THAT’s not my Tootsie Roll!

  6. Cheesy

    “Oh, is THAT what one of those feels like!

  7. Brian

    Ummmmmmmmmmm…..I thought you were gonna unbuckle my seatbelt….that’s NOT my seatbelt…..

  8. mischa

    Wow she already has jowls!

  9. You Know Its True

    Kelly: Hey! Are you sure you want me to drive?? I’ve had like 4 bloody Oxycotins and some X tonight.

    Guy: zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    Kelly: Ok, here’s goes nothin’.

  10. glitterjar

    Kelly,let me drive, you are so high we are going backwards and just knock down Lohan.STOP THE F**KING CAR.

  11. nobody

    Money Shot!

  12. Kelly soon realized the mistake of carrying Lube and superglue in her purse.

  13. donn

    Oh … so … like WOW! you really are gay…

  14. Runner

    “That’s NOT the emergency brake!”

  15. Natalie

    Antigone, I was rolling when I read your post, because…IT’s So True!!!! She totally does look like a cabbage patch kid.

    She needs to follow her brother’s footsteps…lose the poundage…

  16. Johnny Chicago

    So THIS is what a cock feels like, especially a gay-assed drunk white boy like you! Jeez, is this all I am, a pity cum-dribbling fuck for the closeted Wilmers and the Ryans of the world? Man, I shoulda stuck to blow my dad for $$$ instead of getting these FUCKED UP haircuts and handjobbing gayboys in L.A. Oh, the fucking irony of it all…

  17. OK, I guess a handjob is better than smearing my lipstick.
    Let’s see what we have here luva’.
    This shit is bananas…B-A-N-A-N-A-S.
    This shit is banan…HEY! This shit ain’t no freakin’ banana!
    This shit is a pencil…P-E-N-C-I-L!

  18. TasAnnie

    1. Oh my god, I’ve killed him. At least he’s died happy.

    2. Shit, they’re playing my fucking song on the radio. Damn, I sound crap.

  19. I Own You

    Jesus you people are vicious. Do you have children? Do you kiss your mother with that mouth?

    What the hell ever happened to love thy freakin neighbor. Tolerance, compassion, ETFRIKINCETERA!!

    And the darndest thing about all of you is you’re probably butt ugly. Ms. O gets more bling and hot tail than you ever will.

    Lol.

  20. L

    Doesn’t the guy look like Stephen from Laguna Beach?

  21. TasAnnie

    I Own You – just like you’re tolerant of our views. Humor, no matter what the form, is usually at the expense of someone else. I don’t know Kelly and there are probably more than six degrees of separation between us. But I’d be willing to be that she probably finds the humor in all of this, more so than you. So unless you feel personally offended by the remarks, I can’t see that there’s much for you to comment on.

  22. Cynthia

    “I can’t see where I’m going! I don’t know if it’s because I’m drunk, high or my hair is in my eyes!”

  23. (1) “Is it done now?”

    (2) “Wow! You’re much bigger than Jack!”

    (3) “Holy shit! Did you see a photographer over there? No, seriously!”

  24. leslie

    When did kelly start dating ryan seacrest?

  25. spode

    “Must drag this one back to my lair before he sobers up!”

  26. Punk in Drublic

    I’m still trying to figure out if he’s chinese, he looks so.

  27. She was SO hungry she didnt even care there was no bun.

  28. napalm death

    Ahhhhh. Sweet re-Leaf.

  29. tempy

    QUEEN IN CAR: MISS THING-QUIT GRABBING MY PIECE! I TOLD YOU I DON’T DO FISH.

    LARGE MARGE KELLY: OOPS SORRY – I THOUGHT IT WAS THE VIENNA SAUSAGE I LOST WHEN I WAS BINGEING. GET OVER IT MISS THING…

  30. TJ

    Caption: Poor guy.

  31. johni

    Nope, mine is bigger.

  32. LuvChoo

    Diva, you just gave autism a bad name. Shame on you.

  33. Ben

    K: Turn the channel! I like, totally hate this song.

    Dude next to K: Oh shit! It’s you!

  34. KD

    “SERIOUSLY, PLEASE GET YOUR HAND OFF MY WEINER KELLY!”

  35. “When I touch it …I can breath out of my mouth”

  36. Mark

    Ok, let me close my eyes first. Mmmmm yeah, I love man-hands!

  37. Obert

    “ohh yea baby, those nice fatty hands are doing it’s job… I’m almost there!…”

Leave A Comment